Las próximas Carmen de Elīna Garanča

Después de debutar Carmen en la ópera de Riga Elīna Garanča va a centrarse en este papel la próxima temporada 2009-2010.

Su periplo como Carmen empezará a finales de Julio junto a Marcelo Álvarez en las termas de Caracalla. En Septiembre Octubre se la podrá ver en la ROH, en Mayo debutará el papel en la ópera de Viena para seguir en Junio en la ópera de Múnich y volver a retomar el papel en Octubre en el MET.

Escuchémosle cantando la Habanera, la Seguidilla y la Canción gitana de Carmen, del concierto de fin de año realizado en Baden Baden.

Vídeos de Klassizismus.

Publicado el 7 enero 2009 en General y etiquetado en , , , . Guarda el enlace permanente. 6 comentarios.

  1. Mei, la Carmen de ROH es en Octubre, en Septiembre hacen Don Carlo, con la doble K…Kaufmann y Keenlyside😉

  2. La Garanca és la Carmen. És una afirmació tan tòpica com vertadera. Tè una veu preciosa, canta sense esforç aparent i és tan seductora com el rol de4mana.
    Gràcies!!!

  3. Tens raó, Olympia, la Carmen de la Garanča pot ser tota una referència… S’ha de dir però que fa poc que ha debutat el paper als escenaris…

    A mi em sembla que és més fàcil cantar l’habanera de forma aïllada que cantar tota l’òpera sencera… L’ària de les cartes és la prova de si la cantant disposa de tot el registre necessari per a cantar aquest paper…

  4. Gràcies Mei. No sabia això de l’ària de les cartes. Jo també penso que és més fàcil cantar l’Havanera de forma aïllada que l’òpera sencera i ho penso de quasibé totes les àries però desprès em dic que l’intèrpret ha de dramatitzar només aquell fragment: Per exemple, l’Havanera i desprès n’ha de dramatitzar un altra de ben diferent, per exemple Mon coeur s’ouvre à ta voix…u és clar això també tè molt mèrit, exigeix ductilitat i destresa per canviar de registre en tan poc temps…M’agradaria saber la teva opinió. Gràcies.

    • Tens raó, Olympia, tampoc és fàcil cantar un recital d’àries… Però normalment acostuma a haver-hi prou temps per a què el cantant es posi en situació, l’orquestra toca una ovetura, per exemple, i el cantant té prou temps per a centrar-se en el nou personatge i situació…

      És per això que em sembla més complicat un recital de lieder on el cantant està més al descovert, acompanyat només pel piano i on les lletres de les cançons poden expressar emocions ben diverses…

      Els grans liederistes acostumen a ser bons intèrprets… com ara el cas de la Damrau…

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: