Cambios en L’incoronazzione di Poppea

La Kasarova ha sido substituida por Sarah Connolly en el primer reparto de L’incoronazione di Poppea. Kate Aldrich sustituye a la Connolly en el segundo reparto.

Publicado el 21 enero 2009 en General y etiquetado en , , , , , , , . Guarda el enlace permanente. 6 comentarios.

  1. Mierda, con perdón del respetable. Acabo de tornar a veure el video que vas posar de Va tacito e nascosto, i pot estar força bé. M’ha agradat. A veure què farà al Liceu.

    • La Connolly és una molt bona cantant… Crec que en aquesta ocasió els que han perdut són els que tenien entrades del repartiment popular…

      Val a dir que la Aldrich és també una bona intèrpret de música antiga, de fet la Aldrich ja coneix aquesta producció en la que va cantar l’any 2004 o 2005…

  2. Jo només he escoltat a la Connolly en un youtube que penjar en Joaquim a In fernem Land i em va agradar molt. De totes maneres em feia gràcia veure la Kasarova, que i ella no canela i jo aconsegueixo entrades, veure antant Carmen a Viena.
    Gràcies Mei per tenir-nos tant al dia. A veure si ara s’aguantarè el repartiment fins que L’incoronazione es representi.

  3. Doncs tal i com he escoltat darrerament a la Kasarova, tot i ser una cantant que adoro, m’ho estimo més així. Potser precisament per això, perquè la Kasarova m’agrada tant que no la vull veure malament.
    La Connolly m’encanta, no cal que us ho digui, oi? i la Aldrich no es prou acontraltada, tot i ser una bona cantant.

  4. Ves per on, veuré a la Connolly… Ho sento per la Kasarova, però mira, en aquest cas ja no em sap tant greu.

  1. Pingback: LA POPPEA CANTA MOZART « IN FERNEM LAND

Responder

