El GTL estrena web

A partir de hoy podemos acceder a la nueva versión de la web del GTL. De momento ya tengo claro qué corresponde al turno T de la próxima temporada.

English National Ballet, Domingo 6 de Septiembre, 17.00 h

L’arbore di Diana, Domingo 11 de Octubre, 17.00 h

Król Roger, Domingo 8 de Noviembre, 17.00 h

Concierto Symanowski, Domingo 15 de Noviembre, 17.00 h

Il trovatore, Domingo 13 de Diciembre, 17.00 h

Recital Joyce DiDonato, Domingo 24 de Enero, 17.00 h

Tristan und Isolde, Domingo 31 de Enero, 17.00 h

La fille du régiment, Domingo 7 de Marzo, 17.00 h

Die Entführung aus dem Serail, Domingo 18 de Abril, 17.00 h

Rosenkavalier, Domingo 16 de Mayo, 17.00 h

Pikovaia Dama, Domingo 4 de Julio, 17.00 h

Ver Más sobre la web del GTL.

Publicado el 3 marzo 2009 en General y etiquetado en , , , . Guarda el enlace permanente. 7 comentarios.

  1. Quin canvi d’imatge i d’estructura!

    Jo no tinc L’arbore di Diana, i tenia ganes de veure-la. I s’han equivocat amb el recital: segons la llista d’abonaments, em toca la Felicity Palmer… però a la llista de recitals diuen que actua la Felicity Lott. Espero que ho arreglin, si no els enviaré un missatge.

    Tu veus la llista d’intèrprets sencera, a la columna lateral? La de La fille du Régiment queda tallada després de Víctor… Bé, és igual; suposo que són detallets que aniran polint de mica en mica.

  2. Ferran, això que dius del repartiment a mi també em passa…

    Des del punt de vista d’Arquitectura de la informació em sembla una solució incorrecta que el repartiment surti tan avall i tant petit… A una funció d’òpera el repartiment és el primer que cal saber… A totes les webs de teatres d’òpera és així… Com a paradigma posaria les webs dels teatres de Berlin…

    Una pena que s’hagi reestructurat tant… Tot els enllaços entrants que hi pogués haver s’ha anat a fer punyetes, és a dir van a parar a la pàgina d’error 404 (Page not found)…

    PS: Per cert m’he enregistrat i encara no sé per a què serveix i no he rebut cap correu confirmant-ho… Això em sembla poc 2.0 encara que algú ens ho vulgui vendre així…

  3. Bé, a veure si de mica en mica ho van canviant.

    Jo em volia enregistrar, però no vaig trobar enlloc cap explicació per saber perquè servia fer-ho, així que ho vaig deixar córrer.

    El que comentes dels enllaços sí que és un problema; de tota manera, amb la versió antiga, els enllaços a les temporades anteriors també donaven error passada la temporada (així tinc els meus comentaris sobre les òperes d’altres anys, fins que trobi un moment per enllaçar-los al web dels Amics del Liceu, que sí que mantenen les pàgines).

    • Crec que posar en públic una web que no està acabada, que només compta amb el català i el castellà, i que se sap més com serà per la premsa que pel que hi ha actualment, no és una bona política…

      PS: I fer que la pàgina d’inici sigui http://www.liceubarcelona.com/cms em sembla poc professional…

  4. A mi també em va sobtar. I en alguna pàgina surt l’enllaç a joomla, que deu ser el cms que ha utilitzat, sense venir a tomb (almenys ahir, ara no ho he trobat, la qual cosa interpreto com un bon senyal…). Estic d’acord amb tu, ara acabo de llegir un parell de notes a la premsa que diuen molt més que el que diu la mateixa web. Em sembla que s’han precipitat una mica.

    • Ferran, que s’han precipitat és evident…

      Un dels punts a millorar respecte la versió anterior era el tractament dels repartiments que apareixia en format pdf, suposo que per aprofitar la gestió interna de la direcció artística…

      Com ja vaig comentar em sembla que hauria de sortir el repartiment de tots els dies a la plana del títol, no em sembla pràctic que per haver d’accedir al repartiment hagis de fer dos clics per acabar amb un document pdf…

      Dubto que s’hagi fet un estudi d’usabilitat seriós… Potser aquesta versió és més colorista que l’altra però no soluciona els problemes d’usabilitat de l’anterior…

  5. Em sembla que qui ha fet la web es poc professional o, al menys, no és un bon professional. D’errades n’hi han un munt, no només de contingut, sino de disseny (tipus de lletra legibles amb dificultat, cenefes absurdes que només fant que ocupar espai, etc.)

    Només el fet de que a la pàgina d’entrada surti al mig (lloc mes visible) el Petit Liceu, a la dreta Campus i a l’esquerra “Opera House” (que no estem parlant de la versió castellana o catalana, de moment?)…ocupant els tres àmbits el mateix espai…quin poc criteri, oi?

Responder

