Kaufmann canta Wagner

El próximo domingo iré a ver la función de mi turno de Die Meistersinger von Nürnberg. Me esperan seis horas dentro del teatro. Casi tanto tiempo como una jornada intensiva. Creo que tendré que llevarme la merienda y puede que la cena. Los dos entreactos, de 40 minutos cada uno, hacen que la función se alargue innecesariamente.

Habrá quien se pregunte si es razonable dedicarle tanto tiempo a algo en estos tiempos donde todo es tan rápido. Yo creo que sí, sobre todo después de mi experiencia con el Parsifal de Berlín, donde estuvimos casi cinco horas, que valió la pena.

Die Meistersinger von Nürnberg tiene momentos muy líricos. Como ejemplo os dejo el Preislied, el aria del concurso, cantada por Jonas Kaufmann, creo que la grabación es del 2006, en Edinburgo. Con un tenor así no nos extraña que Eva se enamore de Walther a primera vista. Lo entendemos perfectamente.

Vídeo de richardmarseille.

Publicado el 24 marzo 2009 en General y etiquetado en , . Guarda el enlace permanente. 9 comentarios.

  1. Vaig anar a l’assaig del Liceu i amb va agradar força. Crec que el diumenge Torn T encara estarà millor.
    El Kaufmann amb la seva veu especial, fantàstic…!!!

  2. És un plaer sentir com Wagner, tan grandiós, m’arriba a través d’aquest tenor fantàstic que sempre dòna al que canta el tó que hi correspon.
    Mei, gaudeix de les sis hores de Liceu que jo no m’he atrevit a fer.
    Amb afecte.

    • Olympia, jo ja vaig ben entrenada, Parsifal, Tannhäuser… A més, ja vaig anar a l’assaig… 😉

      Encara ets a temps d’anar-hi, pots estalviar-te els dos primers actes i anar directament al tercer que és el millor…

  3. Emilio, a ver si lo vemos pronto por Barcelona… Yo de momento espero verle pronto en Berlín… 🙂

  4. Este Jonás es insuperable.
    Cada vez que escucho algo nuevo de él me sorprende.
    Gracias por este placer terrenal, aunque él, sea casi celestial.

  5. Jo portaré un coixinet, tinc comprovat que passats 70 minuts em fa mal tot.
    El Kaufmann m’ha encantat!!!

  6. Sense cap por Mei, jo vaig ser-hi ahir nit i el tercer acte de 125 minuts em feia molta por però es que la musica es tan excelsa que ja sense mirar el rellotge allò podia durar el que el diví Wagner li dones la gana, clar que el tenor no es el que tu avui homenatges però en conjunt, déu n’hi do

    • La meva por és que m’agafi una hipoglucèmia… Però amb el berenar suposo que aguantarem… 😉

      El darrer acte és el que més m’agrada…

Responder

