Damrau canta Mozart

El pasado sábado, 21 de Marzo, Diana Damrau dió un concierto en el TCE. Espero disponer pronto de una crónica de este concierto.

Para ir haciendo boca, y que Lilith me envie rápidamente la crónica del concierto, os dejo el vídeo con el tercer bis del concierto en el que la Damrau interpreta el Dove sono de Las bodas de Fígaro.

Vídeo de Lilith89ibz.

No sé si podré esperar hasta la primavera de 2010 para volverla a escuchar en El Rapto del Serrallo. Ya veremos qué hacemos para acelerar el reencuentro.

Publicado el 25 marzo 2009 en General y etiquetado en , , , . Guarda el enlace permanente. 7 comentarios.

  1. Malauradament, jo hauré d’esperar El Rapte del Liceu. Espero fruir-la com aquest fragment que tan amablemet ens has obsequiat.
    Gràcies Mei

  2. Me ha gustado mucho,le habeis visto el vals de juliette en you tube,está que se sale!

  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, snif snif, la trobo a faltar xDDDDD

    Espero enviar-te les cróniques aquest cap de setmana, a veure si ho aconsegueixo.

    A Madrid aquest desembre serà molt super chachi xDDDD Jo aniré al maig a Londres i a Viena al juny i al septembre, si tot va bé, ja ho saps, així que si t’apuntes, quan més serem més riurem. No espera… Quan més serem, menys Diana per mi… Hm xDDDDDDDDDDDDDDD Ja em diràs el què🙂

    Petonets!

  4. Quan, quan… Quants* Oioioi, hauria d’anar a dormir xDDD

  5. Ui, Lilith, les dates del maig no em van gens bé perquè serè a Berlin…

    La Rosina m’agrada més amb mezzo i segurament m’aniré a veure a la DiDonato a Londres…

    Més interessant em sembla Die schweigsame Frau de Strauss, aquesta encara no l’he vista mai, miraré d’apuntar-m’hi…

  6. Oh, seria genial😀 A veure si t’ho arregles per venir ^^

    • He començat a fer investigacions i començo a veure dos problemetes: 1) veig que t’has de posar en standby o bé entrades de platea a 138€… 2) Preus dels bitllets d’avió pels núvols…

      Així que em sembla que m’ho hauré de mirar amb més calma i pensar en alternatives creatives… xD

Responder

