Schäfer canta Berg

El próximo 3 de Noviembre tendrá lugar la primera función de Lulu de Alban Berg en el GTL. Patricia Petibon será la encargada de dar vida a la amoral Lulu.

Para ir entrando en materia os propongo escuchar la Suite de Lulu de Berg. Christine Schäfer es Lulu, le acompaña la Chicago Symphony Orchestra bajo la dirección de Pierre Boulez, 2000.

Vídeo de meneltar.

Publicado el 30 octubre 2010 en General y etiquetado en , , . Guarda el enlace permanente. 3 comentarios.

  1. Moltes gracies per aquest post. M’ha agradat força.
    Jo vaig anar al assaig General el dissabte. He deixat un post en el meu nou BLOG “Voltar i Voltar”que segurament encara no coneixes perque te escasament una vida de 8 dies. El post es diu “Marato cultural, panellets…”
    He posat el teu Blog com un dels meus blogs amics.
    Miquel

    • Gràcies per enllaçar-me, miquelgascon…

      Jo també vaig ser-hi a l’assaig general i vaig sortir força satiseta, especialment per la interpretació de la Petibon…

      Ja comentaré més extensament quan assisteixi a la funció del diumenge, la del torn T…

      T’afegeixo al blogroll…😉

  1. Pingback: Articulo Indexado en la Blogosfera de Sysmaya

Responder

