Kaufmann canta Puccini

La temporada operística ha terminado para mí. No asistiré a ninguna función o concierto durante estos días hasta finales de Agosto.

Será una ocasión especial porque supondrá escuchar por por primera vez al intérprete en directo. Espero poder hacer la correspondiente crónica.

El blog entra, por tanto, en fase vacacional hasta Septiembre aunque la cuenta de twitter (@gtltornt) seguirá activa para informar y comentar lo que me parezca pertinente.

Os dejo con Recondita Armonia (3 m., 8 s.) interpretada por Jonas Kaufmann bajo la dirección de Antonio Pappano, la grabación procede de la función del 17 de Julio pasado en la ROH.

¡Feliz Agosto a todos!

Publicado el 30 julio 2011 en General, Temporada y etiquetado en , , , . Guarda el enlace permanente. 18 comentarios.

  1. ¡Un beso, Mei !Descansa para regresar con ánimos renovados pronto ¡Felices vacaciones y gracias por el hermoso post!

  2. Malgrat que hi ha gent que diu que l’òpera italiana no es el seu, a mi el Kaufmann m’agrada molt interpretant Puccini. Bé, la veritat es que m’agrada molt, faci el que faci.
    Que tinguis bones vacances i tornis amb les bateries ben carregades.
    Una abraçada

  3. Aquest noi podrà cantar el que vulgui si no es precipita.Si es capaç d’entendre les passes que ha de anar fent podría arrivar a ser un Domingo.El que fa por es que canti,canti i canti,no es dossifiqui i espatlli aquest dò tan fantàstic que posseiex.
    Descansa,Mei,disfruta,oxigena’t i torna preparada per la propera temporada.
    Una abraçada

    • Hola Kàtia, jo crec que en Kaufmann ja sap el que es fa, ha trigat a arribar, té 42 anys. Em penso que sap el que vol i no crec que es deixarà enlluernar pels contractes si no està convençut de que allò que li proposen ho pot fer…

      Jo crec que és inquiet i que té ganes d’explorar nous papers, com ara el Paolo de la Francesca da Rimini, fins i tot l’Otello…

      Ja hem vist que, de la mateixa manera que Domingo, és capaç de cantar Wagner i repertori italià…

      Nonés cal esperar i veure com li provaran els pròxims debuts de paper la propera temporada, entre ells l’Enees de Les Troyens… Miraré de poder-ho contar-vos-ho…😉

      Bon estiu…!

      • Moltes gràcies per la Reondita armonia; jo la vaig buscar per la xarxa (perquè realment em va frapar) però no vaig ser capaç de trobar-la.

        … I bones vacances!

    • El que no aconseguirà mai en Kaufmann es assolir els gairebé cinquanta anys d’estrellat amb que compta en Domingo… més que rés perquè en Plácido, als vint i molt pocs anys era ja una figura consagrada. A mi també em fa l’impressió de que en Jonas vol córrer massa, però estic segur que ell es suficienment conscient com per a gestionar adequadament el seu instrument

  4. Molt bones vacances, Mei! Jo acabo de tornar de les meves (sniff). I moltes gràcies pels teus tweets, m’ajuden molt a estar al dia de retransmissions i notícies. Fins al setembre…

    • Gràcies a tu, tristany… De moment el bloc està de vacances que jo estigui de vacances és un altre tema…

      Continuaré piolant tot allò que sigui interessant… Encara queden grans festivals com el de Luzern que s’han de seguir sí o sí…😉

  5. Gracias, Mei, por este broche final, temporal, que no podría ser de otra manera que con el Jonás…..” que estás en el cielo, venga a nosotros tu reino………”.
    Que pases un feliz Agosto, nos vemos a la vuelta
    Besos

  6. Gracies per aquest tastet de Tosca… M´agrada molt el Kaufmann i de la manera que està portant la carrera, penso que té el cap “ben assentat”. Ha sapigut esperar i ara en treu els seus fruits. I el repertori al que s´enfronta, a més, és molt del meu gust.
    Si no es fa malbé (ho espero), tenim tenor per anys.

    Tinc moltes ganes de poder-lo escoltar en directe, tothom m´ha dit que és realment espectacular. Per la tele ja m´ho sembla, capaç de cantar un sensacional Werther malgrat estar referedat. Quan deu cantar al 100% ha de ser….increïble.

    Bones vacances, Mei.

    brunilda

    • Hola, brunilda, la veritat és que es nota quan està ben descansat, la seva veu no s’engola tant i surt plena, això sí una mica fosca…

      En aquestes funcions de Tosca va estar molt bé, com tan bé ho va estar a l’única funció de Fidelio de Les Arts a la que vaig tenir el plaer de poder anar…

      Ara només ens toca esperar a què debuti, finalment, al Liceu, em sembla que ens haurem d’esperar ara que té l’agenda tan plena…

      Bones vacances, brunilda…

  7. Sorry por la tardanza! Me pille unos dias de vacaciones y ahora poco a poco vuelve la normalidad q dicho sea en mi caso es correr de un lado al otro, esto fue un buen final de temporada, no? :-)))) A ver si sabemos pronto cuando veremos esta Tosca en cine, porque segun dicen por Noviembre caera🙂 Disfruta de un poco de vacaciones :-))) besos

    • Sí, Hariclea, fue una manera estupenda de acabar la temporada del Covent Garden…

      Ya me gustaría saber dónde se va a ver esa Tosca porque no veo a Barcelona en los listados de los cines…

      Tómate los primeros días con calma…

Responder

