Podleś & Bartoli cantan Händel

cmonteverdi, nos dió ayer el título del dúo del reciente concierto Händel del GTL. Se trataba del dúo Scherzando sul tuo volto de la ópera Rinaldo.

Hoy os propongo que escuchemos la versión de dicho dúo de Ewa Podleś, como Rinaldo, y Cecilia Bartoli, como Almirena.

Vídeo de Crindoro.

La grabación se corresponde a los conciertos de 1999 que realizaron por toda Europa con la Academy of Ancient Music bajo la dirección de Christopher Hogwood. Finalmente se grabó para la Decca pero sin la presencia de Ewa Podleś que fue sustituida por David Daniels.

Publicado el 29 noviembre 2008 en Sin categoría. Añade a favoritos el enlace permanente. 6 comentarios.

  1. Qui ha dit que no hi ha cantants com els d’abans…?

    Això mateix em pregunto des que vaig començar a anar al Liceu i vaig començar a aprofundir més en l’òpera. I n’hi ha i molts 😉

  2. Ai, Ferran, em sembla que coincidim força amb les debilitats… La sort que tenim és que hi ha un grapat de bons cantants… Qui ha dit que no hi ha cantants com els d’abans…?

  3. I si ens agraden tant els uns com les altres? Tot i que jo sóc més de Scholl que de Daniels…

    Vaig sentir el concert de dijous per la ràdio (que havia de veure en directe, però no vaig poder), i el duet no va estar malament (la Isabel Rey va assassinar alguna de les àries que va cantar, sort que no va destrossar Lascia ch’io pianga), però aquest està mooolt millor.

    Si m’ajuntes tres debilitats meves (Händel, la Podles i la Bartoli) perdo l’objectivitat, ho sé 😉

  4. Ugone, como has visto lo de las curas no es la tónica general del bloc… 😉

    La verdad es que el disco con Daniels está muy bien pero la Podleś no le va a la zaga… Ya es cuestión de lo que le guste más si los contratenores o las contraltos… 😉

  5. Tot i la meva debilitat pel Daniels, aquesta és tambéuna versió molt maca i la fondàia vocal de la Podles junt amb la seva mestria no em deixa trobar a faltar a ningú.

  6. Ves, esto ya me gusta mas (y no lo de los curas…).
    Tengo la grabacion de la opera y me gusta, pero me parece que me gustaria bastante mas con la Podles.

Responder

